Arkelhost WHMCS Template / Website Theme

Arkelhost WHMCS Template / Website Theme

Developed By Mucasoft Ltd

Compatible with WHMCS v7.10

ARKELHOST is a brand new website template for WHMCS

See Demo

Arkelhost is a mobile friendly template for your WHMCS website. In this beautiful template, you will get some nice product pricing tables with nice order templates. This template has all pre-built pages for you to start a web hosting and domain registration business, i.e. shared hosting, wordpress hosting, cloud hosting, vps hosting, dedicated server hosting, domain registration etc.

Its not just a theme but also has nice pricing table, feature lists, announcements integration, knowledgebase articles etc. So you don't need any extra template for your whmcs website, you will get all in one place.

Template Features:

  1. Full responsive design based on bootstrap framework to match with all mobile phones & tablets.
  2. Awesome pricing tables to show your product pricing.
  3. Awesome responsive css mega menu
  4. Custom cart and checkout template
  5. Support unlimited pages
  6. Social media integration (login and signup)
  7. Copy protection to restrict users to copy your website contents.
  8. Full open source codes, no encryption.
  9. Compatible with all latest browsers.
  10. 1 year free support and updates (additional year $30/year).

See Demo

Website Pages:

  1. Awesome eye caching homepage
  2. Pre-made shared, wordpress, cloud hosting pages
  3. VPS and dedicated server pages
  4. Custom domain registration page
  5. SSL, Weebly builder, Sitelock, Spam expert template integrated with whmcs market connect
  6. Support of all other default whmcs client area pages.

Why Arkelhost?

  1. Well documented whmcs template
  2. Fast support response
  3. Open source coding
  4. Future updates

See Demo

 

Reviews

5 stars
18
18
4 stars
1
1
3 stars
1
1
2 stars
0
0
1 star
1
1

Kamrul @kamrul6848

September 16, 2020 at 03:09:49 AM

Arkelhost template is clearly the best client area and website theme ever. Bought it 7 months ago, have never looked back.

  • 1 month ago

Donna M Hill @donna1642

August 19, 2020 at 07:40:08 AM

Clean install, very easy to customize and edit. I was able to create a my site in less then 2 hours

  • 2 months ago

Alex @alex7280

August 5, 2020 at 08:26:00 AM

It's awesome template. Simple, fast loading and easy to setup. The team helps me to get live in 10 minutes. Recommended :)

  • 2 months ago
  • Version Number 2.0

Mike Jones @mike8645

July 21, 2020 at 06:33:46 AM

Best theme and matches everything I need. Keep it up.

  • 3 months ago
  • Version Number 2.0

James @james8093

July 17, 2020 at 06:11:06 PM

This theme is pure fraud. I purchased it yesterday thinking I was getting the V2 theme that looks purplish in color and what I actually got was a broken theme that doesn't remotely look even close to what they are pretending to be selling here. I followed the instructions and uploaded the files to WHMCS as their poorly written documentation suggested and upon enabling the theme it had over 20+ errors in Google dev console and it wouldn't even display on the front end it was a total mess. Lucky I had a solid backup of my WHMCS install prior to attempting this theme. I have purchased themes in the past for WHMCS and they installed without a hitch. This one here is pure rubbish stay far away from purchasing this theme. Their support won't answer my question as to why I never received the theme they are advertising here on the marketplace. They also don't respond to any questions concerning why it won't work. The last bit I will mention here is when I purchased this theme yesterday morning I never received it right away either. I had to wait over 12 hours AFTER they received my payment and then they had to be chased down on Facebook just to give me the theme files. This company is bad stay away from purchasing this theme I suspect the recent reviews are fake too.

UPDATE REGARDING RESPONSE: First of all you replied to Facebook yes, here's the trouble though about "YOUR SUPPORT" when I first bought the theme after about 2 hours waiting to receive my purchase I submitted a ticket on your website requesting my purchase. You never replied to that ticket even 12 hours later. You had to be tracked down on Facebook just so I could get what I paid for 12 hours later. You respond quicker to request on Facebook than you do on your own website most likely because you're afraid a negative remark will be made against you on Facebook. Also, when I was talking to you on Facebook and confronted you about the theme being broken you stopped replying when I showed you the broken mess your theme caused in my WHMCS so why did it take you an hour to respond back when we were chatting at the time?!? Was it because you needed to check your theme and figure out that smarty tags had to be enabled in version 7.10.2 in order for your theme to work in 7.10.2 because your documentation doesn't mention anywhere in it about enabling smarty tags. Instead, you were more concerned about the 1 star review I wrote here than making sure your theme AND documentation are kept updated for the latest version of WHMCS. Secondly, why would I enable smarty tags?!? Maybe you haven't stayed current with WHMCS but this is what they say in the admin panel about smarty tags: "Tick to allow use of the Smarty {php} tag in templates. This is considered a security risk." So do tell me Einstein why would I enable something that CLEARLY tells me is going to weaken the security of my platform?!? Sorry dude I bought HostX theme and I strongly recommend others do the same as it just works out of the box and it doesn't require you to enable "smarty tags" which weakens the security of the platform. If I need to copy and paste your convo from Facebook I'll show other potential buyers just how rude you actually are to people that paid you $69 for a busted junk theme. Good day sir!

MucaSoft @mucasoft6558

July 18, 2020 at 10:15:48 AM (Edited)

Hey James,
We have replied you in facebook(even we do not give support replies from our facebook) and told you to enable smarty php tags from security settings but you didn't.

Here the screenshot of the message https://prnt.sc/tk45uc but you didn't even see the message. We replied you within 1 hour.

Our theme requires smarty php tags to work properly. If you have more questions, you can open ticket to our support centre.



Thanks.

Owner@Mucasoft Ltd  
  • 3 months ago
  • Version Number 2.0
  • Edited

John Sun @john2544

July 15, 2020 at 11:43:16 AM

I love the template

  • 3 months ago
  • Version Number 2.0

Micah Chukwudi @micah9940

June 25, 2020 at 02:11:07 PM

Very good and neat template, I love the code structure very easy to understand.

  • 4 months ago
  • Version Number 2.0
  • Edited

Aswin Meulblok @aswin2195

May 13, 2020 at 05:53:45 PM

Very nice and clean template, we love it!
Very good support also!

  • 5 months ago
  • Version Number 2.0

Toufika Nahar @toufika9908

March 9, 2020 at 01:53:49 PM

I want to know about your company, where you are located or operate your business. I need some customize solutions with your theme but I want to know your basic company info ... What is the physical contact address? Why chat people do not provide basic company info that i ask them....?

MucaSoft @mucasoft6558

April 5, 2020 at 02:17:30 PM

Hi Toufika Nahar,
Thanks for your feedback and comment. Did you buy our template or just leave a 3 start feedback without using it? We are not here to share our company informations with you. If you need any help regarding our template, you can contact with our team anytime.

Thanks again.

Owner@Mucasoft Ltd  
  • 7 months ago
  • Version Number 2.0
  • Edited

Maddash @maddash9950

December 3, 2019 at 08:52:23 AM

This is awesome, really helped me to go ahead.

  • 10 months ago
  • Version Number 2.0

Stephanie Muila @stephanie4845

November 11, 2019 at 05:37:32 PM

I really like the design, great support, and a friendly team. Thank you, Tanvir keep it up. Good job! They help me to set up my site in less than 5 min. I'm very happy.

  • 11 months ago
  • Version Number 2.0

Vilmaris @vilmaris5606

October 9, 2019 at 03:39:36 PM

Good one.... Shifting from lagom. Thanks developers for this awesome template. It works for me.

  • 1 year ago
  • Version Number 2.0
  • Edited

Tommie A. Weber @tommie3913

September 13, 2019 at 07:56:52 PM

V2 is awesome and better than V1. I love it.

  • 1 year ago
  • Version Number 2.0

Al Mahmud @al2899

July 29, 2019 at 07:02:47 PM

Nice and clean theme. Easy to set up. Best value. Recommended for those who want both website template and client area theme together.

  • 1 year ago
  • Version Number 1.0.4

Ezra aboksis @ezra3284

July 10, 2019 at 12:40:24 PM

Excellent theme, nice design, responsive and fast load, good support.

  • 1 year ago
  • Version Number 1.0.4

Phill @phill8911

May 12, 2019 at 10:09:16 PM

Perfect! Keep the quality

  • 1 year ago
  • Version Number 1.0.4

Alex Smith @alex4207

March 24, 2019 at 04:53:09 AM

Nice theme and support. Working with latest WHMCS v7.1 with latedt ioncube. Love it. Keep the great work brothers.... :)

  • 1 year ago
  • Version Number 1.0.4
  • Edited

Sarah Defeo @sarah8710

January 21, 2019 at 11:08:44 AM

Awesome support team. Thank you guys.

  • 1 year ago
  • Version Number 1.0.2

satish hariprasad @satish2272

January 16, 2019 at 07:56:49 PM

Good one. Thanks

  • 1 year ago
  • Version Number 1.0.2

James Bowman @james8964

December 28, 2018 at 11:11:48 AM

I like the design.
Their friendly support team helped me to setup our site.
Good luck guys.

  • 1 year ago
  • Version Number 1.0.1

Abdullah Afnan @abdullah4849

December 2, 2018 at 07:08:57 AM

Awesome template.
Nice and clean.
Easy to use documentation.
Thanks @mucasoft

  • 1 year ago
  • Version Number 1.0.0

Version Compatibility


Compatible with WHMCS v7.10

Full Version Compatibility


  • All versions of WHMCS v7.10
  • All versions of WHMCS v7.9
  • All versions of WHMCS v7.8
  • All versions of WHMCS v7.7

Support for this product

The best place to start if you need help with a specific product is to contact the developer. All WHMCS Marketplace developers have both a website and support URL listed.

Developed By Mucasoft Ltd

Changelog

v2.1 Released August 17th, 2020

Latest Version


New: Compatibility with WHMCS 7.10.2

Fix: Some reported bugs.

 

Previous Versions


v2.0 Released August 11th, 2019

View/hide detailed changelog

Arkelhost WHMCS Template + Clientarea Theme

  • New Homepage Design: New Homepage

  • New Linux Hosting: Demo

  • New Windows Hosting: Demo

  • New Cloud Hosting: Demo

  • New Linux VPS Server: Demo

  • New Dedicated Hosting: Demo

  • Improvement: Order page ajax loading

  • Improvement: Clientarea responsive design

  • Improvement: Order page ajax loading

  • Improvement: Theme color combination

 

v1.0.4 Released February 22nd, 2019

View/hide detailed changelog

  • Make compatible with WHMCS v7.7
  • Fixed - Template Changes

 

v1.0.3 Released February 16th, 2019

View/hide detailed changelog

  • Design improvement

 

v1.0.2 Released January 3rd, 2019

View/hide detailed changelog

  • Fixed - Responsive issue
  • Added - New pricing table
  • Added - New Testimonial slider

 

v1.0.1 Released December 6th, 2018

View/hide detailed changelog

  • Bug fixing
  • New color scheme
  • Added - New feature box.

 

v1.0.0 Released November 15th, 2018

View/hide detailed changelog

Initial release of Arkahost WHMCS template

 

See also

Lagom WHMCS Email Template

Modern and fully responsive WHMCS email template, containing 3 different styles.

Free
Lara, WHMCS Admin Theme

Lara is a WHMCS Admin theme, using the open source AdminLTE package.

Commercial
Control Theme

A modern and fully responsive control panel style client area theme for WHMCS.

Commercial
Lagom WHMCS Theme

Fully responsive WHMCS template offering the choice of different styles and layouts for the ultimate user experience.

Commercial
Flow Host - Free WHMCS Template

Flow Host is a free web hosting template for WHMCS

Free